PIATRAONLINE: Construind Succesul Prin Calitate, Inovație și Servicii Complete
|În lumea competitivă a industriei construcțiilor și designului, PIATRAONLINE se evidențiază ca o prezență de referință prin abordarea sa fermă axată pe calitate, inovație și oferirea unor servicii complete pentru clienți. Am avut privilegiul de a discuta cu Corina State, Manager Dezvoltare la PIATRAONLINE, pentru a înțelege mai bine modul în care această companie și-a construit succesul și cum își păstrează poziția de lider pe piața de piatră naturală.
În acest interviu, Corina State ne va ghida prin istoria și valorile fundamentale ale PIATRAONLINE, ne va dezvălui modul în care compania se adaptează la tendințele și inovațiile din industrie și ne va oferi o perspectivă asupra planurilor și direcțiilor de dezvoltare viitoare ale companiei. Prin intermediul acestei conversații, vom descoperi cum PIATRAONLINE rămâne un nume de încredere și un lider incontestabil în domeniul piatrăriei naturale.
Cum a început și cum s-a dezvoltat compania PIATRAONLINE în domeniul pietrei naturale și al comerțului online?
Compania a fost fondată în anul 2007 de către doi antreprenori români pasionați de piatra naturală și design: Mariana și Sergiu Brădescu-Constantinescu; cei doi realizau toate rolurile în business, de la achiziții și parteneriate la vânzări și suport clienți.
În primii ani de activitate, PIATRAONLINE s-a concentrat pe piața locală, oferind o gamă variată de produse din piatră naturală pentru construcții și design interior.
Pe măsură ce afacerea a crescut, am extins gama de produse pentru a include o varietate mai largă de piatră naturală. Compania a investit constant în tehnologie și infrastructură IT pentru a îmbunătăți experiența clienților online și pentru a-și eficientiza operațiunile interne.
Cu timpul, am consolidat poziția pe piață prin stabilirea de parteneriate solide cu furnizori de încredere și prin colaborarea cu arhitecți, designeri și constructori pentru proiecte de amploare iar de câțiva ani ne-am extins prezența pe plan internațional, exportând produse în mai multe țări din Europa și nu numai.
PIATRAONLINE e o companie dinamică, cu viziune și adaptabilitate la schimbările din piață.
Care sunt principalele produse și servicii oferite de PIATRAONLINE clienților săi?
Obiectivul nostru este să oferim servicii complete, profesioniste și să creăm locul în care clienții să primească mai mult decât se așteaptă!
Ne-am propus să fim un generator de inspirație. Fie că treci pragul showroom-urilor noastre sau vezi proiectele pe site-ul nostru, pe blog/canalul de YouTube sau pe social media, vei găsi o mulțime de opțiuni prin care poți folosi piatra naturală.
Ne-am asigurat că în gama noastră avem orice tip de produs din piatră de care clientul poate avea nevoie: de la produse pentru placare orizontală/verticală, interior/exterior până la produse pentru acoperiș.
Principalele produse sunt din următoarele game: marmură, travertin, granit, ardezie, ardezie flexibilă, sandstone, piatră sinterizată și mai nou, colecțiile exclusiviste și unice în România: Row Collection și Flow Collection.
Oferim livrare națională și internațională, avem echipe de montaj profesioniste, consiliere personalizată atât pe zona comercială cât și cea tehnică. În plus, oferim mostre clienților care nu pot ajunge în unul dintre showroom-urile noastre.
Cum a reușit PIATRAONLINE să se poziționeze ca lider pe piața de piatră naturală din România și să devină o referință în acest domeniu?
Prin multă muncă, păstrând o dinamică potrivită și fiind atenți la nevoile clienților.
Am oferit o gamă diversificată de produse premium însoțite de servicii de consultanță specializată și asistență tehnică, ceea ce ne-a permis să ne consolidăm reputația în domeniul construcțiilor și să devenim o referință în industrie.
Prin inovație constantă și accentul pus pe satisfacția clienților, am reușit să ne croim un drum solid, oferind soluții personalizate și de încredere pentru proiectele de construcție și design, fapt ce a contribuit la consolidarea poziției și la construirea unei reputații solide pe piața de profil.
Ce criterii și standarde folosiți în procesul de selecție a pietrei naturale pe care o oferiți clienților?
În primul rând menționez că fiecare piatră se potrivește unui proiect, așadar rolul nostru este întâi să înțelegem proiectul și preferințele clienților, apoi să le oferim recomandările potrivite, nu doar din punct de vedere estetic.
Întotdeauna ne-am preocupat de calitatea și standardul înalt, având la bază date tehnice pentru a asigura clienților cele mai bune opțiuni.
Am păstrat și game economy pentru că este important să dăm șansa fiecărui client să aibă în casă această măreție a naturii și întotdeauna am recomandat-o clienților cu bugete reduse, iar rezultatele au fost la înălțime! Când ai inspirație și montatorii potriviți, fiecare proiect se poate ridica la cel mai înalt nivel.
Care sunt principalele avantaje ale achiziționării de piatră naturală de la PIATRAONLINE în comparație cu alte surse de achiziționare?
Avem o gamă largă de produse, servicii complete (consilier pe zona comercială, consilier tehnic, montaj, livrare, servicii post vânzare).
Întotdeauna ne-am dat silința să depășim așteptările clienților și să le oferim pachetul complet. Asigurăm stocuri suficiente pentru proiectele clienților și furnizăm din același pachet unic și omogen; produsele sunt de calitate superioară la prețuri competitive. Livrăm rapid oriunde în țară sau în Europa și avem constant promoții lunare la nenumărate tipuri de piatră naturală.
Ne-am asigurat că pe site avem informații complexe despre produse (Descriere, poze, specificații, video, fișe de produs etc.). În plus, avem un canal de YouTube și un blog cu conținut specializat pe domeniul amenajărilor de interior și exterior (idei de amenajări, montaj, întreținerea pietrei naturale, proiecte etc.).
Cum gestionați procesul de import și stocare a pietrei naturale pentru a asigura o gamă variată și calitate constantă a produselor?
Ținem legătura constantă cu furnizorii și orice produs cu cea mai mică neconformitate este raportat astfel încât să evităm perpetuarea unor erori.
Avem numeroase rapoarte pe care le analizăm constant astfel încât să păstrăm în gamă numai acele produse preferate de către clienți. Ne menținem actualizați cu cele mai noi tendințe în design și cu cele mai exclusiviste tipuri de piatră din lume
Tocmai de aceea, pentru cei mai sofisticați clienți am lansat o colecție impresionantă: Row Collection.
Cum vă asigurați că clienții sunt îndrumați și consiliați corect în alegerea și utilizarea pietrei naturale potrivite pentru proiectele lor?
Când aducem noi produse, ne asigurăm că știm toate datele comerciale și tehnice pentru a le afișa pe site și pentru a livra colegilor training-uri complete și complexe. Consilierii sunt în permanentă legătură cu comunitatea de arhitecți și depun eforturi constante pentru a rămâne ancorati în această lume a designului.
Ne asigurăm că suntem alături de clienții noștri pe tot parcursul proiectului, începând de la alegerea produselor până la instalarea și întreținerea lor. Rămânem la dispoziție pentru orice întrebări suplimentare și oferim ajutor pentru orice probleme care ar putea apărea în timpul sau după finalizarea proiectului.
Care sunt principalele tendințe și inovații în domeniul pietrei naturale pe care le observați și cum se adaptează PIATRAONLINE la acestea?
Clienții devin tot mai interesați de finisaje moderne și de noutăți. În plus, unicitatea și exclusivitatea sunt prioritare pentru mulți dintre ei. De asemenea, clienții sunt interesați de produse ușor de întreținut, iar aici oferim o gamă largă de opțiuni.
În industria pietrei naturale, observăm o creștere a tehnologiilor și inovațiilor care îmbunătățesc procesele de extracție, prelucrare și instalare. Piatra se evidențiază prin frumusețea sa și totodată prin duritatea excepțională; există modele care rezistă foarte bine intemperiilor, zgârieturilor sau compresiunilor. Împreună cu consilierii noștri, clienții pot alege cele mai bune variante pentru proiectul lor.
Care sunt planurile și direcțiile de dezvoltare ale companiei PIATRAONLINE în viitorul apropiat și pe termen lung?
Continuăm să ne concentrăm pe ceea ce facem cel mai bine: furnizarea unei varietăți de produse, concepte inspiraționale și menținerea unor stocuri foarte mari.
Suntem în plin proces de transformare a showroomului din București, iar rezultatul va fi unul spectaculos.
Avem 12 site-uri internaționale si observăm o creștere organică, ceea ce ne deschide noi orizonturi în ceea ce privește extinderea teritorială.
Vom continua să ne diversificăm gama de produse, să inovăm în zona de tehnologie, astfel încât să îmbunătățim procesele operaționale, să oferim produse și servicii inovatoare și să rămânem competitivi pe piață.
Ne preocupă protecția mediului înconjurător, de aceea dezvoltăm strategii și inițiative de sustenabilitate și responsabilitate socială.