Interviu IVC Group: Profesionalismul este cuvantul cheie iar secretul este sa te asiguri ca clientul final primeste solutia aplicata pe nevoile lui

Damian Zamfir, reprezinta compania IVC Group in Romania si Bulgaria in calitate de Sales Manager.

IVC Group are in prezent peste 1.600 de angajati si 8 unitati de productie in Belgia, Luxemburg, Statele Unite si Rusia prin intermediul carora produce anual peste 120 de milioane de mp de pardoseala. Conform prezentarii lor, sunt cei mai mari producatori de LVT (luxury vinyl tiles), statut care i-a asezat drept un jucator independent destul de puternic pe piata de specialitate.

Produsele din gama variata pe care le propun domeniului ofera clientilor multiple oportunitati, iar printre proprietatile de baza se regasesc: rezistenta la umezeala, rezistenta la zgarieturi, intretinere usoara, buna izolare termica si fonica, instalare usoara si durabilitate.

Ce planuri si obiective v-ati setat in colaborarea cu IVC Group la final de 2017 si unde va situati in prezent?

Dupa preluarea companiei de catre gigantul American Mohawk lucrurile s-au schimbat intr-adevar si se simte dorinta de a deveni lider de piata absolut in Europa. Timingurile sunt mai clare si mai accelerate, cresterea companiei se face intr-un mod mai agresiv, intampinarea clientilor cu produse mai de calitate si intreg pachetul de servicii este imbunatatit. Ma bucur sa observ ca in ciuda competitiei acerbe, a trendului extrem de rapid din piata dar si pretentiilor crescute ale clientului ne plasam in graficul propus pentru acest an. Noua linie de productie mocheta dale este operationala, noile game de LVT sunt deja in colectia curenta, produsele prezentate la inceputul anului 2017 sunt deja in portofoliul clientilor nostri.

Care considerati ca a fost cea mai mare provocare de pana acum?

Provocarile fac parte din jobul nostru de fiecare zi. Pentru mine cea mai recenta provocare majora este preluarea zonei de Europa Central-Sud la inceputul acestui an. O multime de tari mai mici sau medii cu un potential de dezvoltare imens si cu o receptivitate extrem de ridicata la solutii si produse noi.

Cum decurge o zi normala din culisele companiei?

Pentru fiecare department in parte exista o dorinta continua de a intampina clientii cu cele mai bune solutii. Productia lucreaza in 3 schimburi pentru a asigura continuitatea si servisarea corecta si la timp a nevoilor clientilor, produc azi pentru nevoia imediata sau pentru un stoc eficient. Departamentele de salesdesk si customer service preiau si rezolva solicitarile zilei si se asigura ca clientii primesc ceea ce au nevoie. Departamentele de creatie si dezvoltare gasesc solutii ca partenerii nostrii sa aiba parte de cele mai bune produse si solutii in viitor.

Sa facem un clasament: cum arata din punctul dvs de vedere top 3 trasaturi pentru un super-mester in domeniul in care activati?

Profesionalismul este cuvantul cheie iar secretul este sa te asiguri ca clientul final primeste solutia aplicata pe nevoile lui. In multe cazuri clientul isi doreste un anume produs analizand doar paramentrii estetici, uneori din initiativa proprie, alteori in colaborare cu un designer. Mesterul este cel care se asigura ca rezultatul final se va ridica la nevoile si asteptarile clientului. Comunicarea cu clientul in gasirea solutiilor corecte de incadrare a produsului este foarte importanta. Iar testul suprem care face diferenta intre super-mester si “un instalator” este data de puterea de a se face inteles in fata clientului dificil dar si in gasirea de solutii in situatiile dificile. Ingredientele necesare sunt experienta, dorinta, personalitatea, carisma si rabdarea.

Citeste continuarea interviului in noul numar Arhispec Magazin.