Interviu White Design: Cum ajungi să fii cel mai bun pe segmentul de uși premium în România?

White Design & Service Usi fixează standardul superior privind serviciile și calitatea ușilor pe care le reprezintă în România. Astfel se prezintă, pe scurt, o firma cu cel putin 7 ani de experienta pe segmentul ușilor premium, care a reușit să ajungă devină cea mai bună în acest domeniu la noi în țară. Despre care sunt provocările domeniului, estimări în ceea ce privește evoluția pieței, dar și care sunt ingredietele succesului, ne-a vorbit pe larg Dan Constantin Dinica – co-owner White Design, într-un interviu amplu publicat în noul număr al revistei Arhispec Magazin.

Activați de peste 7 ani în domeniu. Care a fost cea mai mare provocare pe care ați întâlnit-o până acum?

Experiența în White Design & Service Uși este de 7 ani, în domeniul ușilor premium activăm din 2006. Produsele și serviciile oferite sunt mai degrabă de nișă. Provocarea este de a livra informațiile relevante către clienții și colaboratorii care pot accesa astfel de produse. În această nișă “informații relevante” se obțin în principal prin consultanță de specialitate, prin dialog și prin o bună cunoaștere a conceptului și dezideratelor unui proiect.  Aceasta abordare conduce la rezultate de excepție (a se vedea numărul lucrărilor premiate în care am fost furnizori) însă este destinată unui public selecționat. Provocarea este aceea de a oferi accesul partenerilor la astfel de servicii păstrând totodata nivelul de performanta pe care il impunem.

Cum vedeți dvs. evoluția pieței construcțiilor?

Dincolo de cifre și tendințe pe care cititorii dvs. le cunosc și înțeleg foarte bine constat că prețul produselor și serviciilor este judecat, din ce în ce mai des, intern. Astfel “plimbatul ofertei” a devenit o activitate consumatoare de timp (de ambele părți) și care evident nu are abilitatea de a răspunde corect unor cerințe evident personale.
Este ca și cum compar serviciile Victa cu alte servicii de monitorizare, plimbând oferte, pentru ca în final să gasesc serviciul cel mai ieftin nu neapărat cel care îmi răspunde cerințelor interne ale companiei. Cerințe care sunt mult mai complexe decât o listă cu șantiere.  Astfel, în decursul ultimilor ani s-au consolidat parteneriate mature care reprezintă baza unor colaborări durabile.

Cât de mult vă influențează trendurile actuale în crearea de noi modele pentru a le oferi pieței?

Suntem consumatori de arhitectură și design. Astfel o mare parte din activitatea noastră înseamnă să găsim produsele și soluțiile tehnice care să răspundă tendințelor și care totodată să reprezinte un produs de excepție și după 10-15 ani de la instalare. Și când spun asta mă refer la acele trenduri care merită urmate nu la trendurile haotice din piață.

Trăim într-o perioadă dominată de evoluția tehnologiei. Cât este de dificil să țineți pasul?

În urmă cu doar câțiva ani ux, sm, roi, ai, ppc, crm, va, a/b test,  erau doar niște prescurtări care nu aveau nici un sens. Ne bucurăm să avem o echipă care știe ce și cum să facă pentru a ușura și automatiza o bună parte din activitatea firmei. Considerăm comunicarea ca fiind esențiala, și când spun comunicare ma refer la acel schimb de informații bidirecțional. Și da, Victa face parte din acest mix.

Sunteți cunoscuți drept cei mai buni în domeniul ușilor din țara noastră. Cum reușiți să vă mențineți?

Probabil cel mai simplu aspect:..[CITEȘTE INTERVIUL INTEGRAL ÎN NOUL NUMĂR AL REVISTEI ARHISPEC MAGAZIN]