Pardoselile personalizate: noua tendință pentru 2022
|Mobilierul și finisajele personalizate reprezintă o tendință majoră în zilele noastre. Aceasta este adesea considerată luxul modern suprem, însă are nevoie de îndrumare pentru a putea crea un design coeziv.
Personalizarea necesită ghidare
Cheia pentru ca personalizarea să fie potrivită în interioare, de fapt, nu este doar capacitatea de producție a unui brand, ci și capacitatea sa de a colabora cu clienții și de a aduce expertiză. Acesta este și cazul brandul belgian de pardoseli Beauflor, potrivit archdaily.com.
„Totul poate fi personalizat în zilele noastre – și, prin urmare, oamenilor le este mai ușor să facă pasul spre a cere ceva special”, confirmă Nele Taelman de la echipa studioului Beauflor. „De cele mai multe ori primim poze cu ideea pe care o au în cap și pornind de la asta, creăm un design”. Compania dispune de tehnologia de a imprima digital orice design pe pardoseala destinata unei suprafete de peste 60 mp. Este un proces rapid și flexibil care eclipsează tehnicile de imprimare analogică și face personalizarea extrem de posibilă.
Expertiza în domeniu
Pentru procesul de co-creare, echipa de proiectare internă se oferă să „gândească alături de tine” – răspunzând la imagini precise din care să dezvolte un design. Acest stil de abordare a condus la modele practice și semnificative.
Formă și funcție
O colaborare cu Van Manen en Zwart Architecten la podeaua școlii RSG din Ter Apel, Țările de Jos, a condus la un design original. „Școala este situată în mijlocul unui mediu cu mulți copaci, iar acești copaci au devenit parte din conceptul de design pentru clădire și interior”, explică arhitectul principal Marit Reitsma. „Am reușit să creăm zone clare cu ajutorul modelelor de pe pardoseală. Acest lucru creează o distincție naturală între traseele de mers și zonele de cazare.”
Sursă: archdaily.com