Barlinek priveste cu increderea evolutia pietei de parchet din Romania

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Multumim frumos doamnei Ana-Maria Breahnă pentru prezentarea companiei Barlinek si raspunsuile la intrebarile adresate de redactia InfoPardoseli:
1. Cum ati descrie piata de parchet triplustratificat pe anul 2015 in Romania? Cum a decurs business-ul pentru Dvs. anul trecut?
R: Piaţa de parchet stratificat din România în 2015 a fost la un nivel stabil. Se observă în Romania o crestere în interesul pentru parchetul din lemn, ceea ce înseamnă că piaţa pentru produsele noastre va creste în următorii ani. Preferinţele clienţilor din România se îndreaptă în aceeaşi direcţie ca şi în restul ţărilor din UE, de la parchet stratificat cu 3 lamele la parchet stratificat cu 1 lamelă. Din ce în ce mai mulţi arhitecţi şi designeri lucrează şi recomandă parchetul stratificat Barlinek. Ţinând cont de aceste tendinţe, am dezvoltat gama de parchet stratificat cu 1 lamela şi am creat colecţii premium dedicate arhitecţilor şi designerilor ,cum ar fi: Senses, Jean Marc Artisan.
Senses – Touch
Jean_Marc_Artisan_ROMANTIQUE

2. Spuneti-ne cateva cuvinte despre produsele Dvs. care i-ar convinge pe cititorii nostri sa va aleaga in detrimentul altor produse din piata.
R: Parchetul stratificat Barlinek este un produs natural de cea mai bună calitate ce poate fi montat pe încalzire prin pardoselă, poate fi renovat, este uşor de montat şi ca toate produsele naturale, prelucrat din lemn natural nu din imitaţii. Parchetul stratificat Barlinek a câştigat Testul Independent realizat pe piaţa Scandinavia ce confirmă înalta calitate a produselor. Barlinek oferă o distribuţie profesională şi o reţea de montatori autorizaţi , pentru a facilita clientului final procesul de achiziţie şi de montaj cât mai mult posibil. Barlinek fiind un producător responsabil plantează copaci în România şi în alte ţări unde deţine fabrici, alegând produsele noastre protejaţi pădurea şi mediul înconjurator în România. Folosim resursele,dar de asemenea le recuperăm pentru generaţiile următoare în ţara noastră şi în alte ţări.

3. Ce ar trebui sa ia in considerare un viitor client cand se decide sa-si amenajeze pardoseala interioara din lemn? Care ar fi recomandarile Dvs.?
R: Produsele Barlinek sunt naturale – 100% din lemn. Alegi să ai în casă parchet stratificat din lemn si plinta potrivita, nu o fotografie ce imită lemnul. Pachetul este original, irepetabil ca orice lucru natural. Parchetul stratificat datorită rezistenţei ce se datorează construcţiei acestuia, poate fi montat pe încalzire prin pardoseală şi are o durabilitate mare. Produsele noastre sunt sănătoase şi anti-alergice. Multe variante de decoruri iţi permit realizarea interiorul mult visat. În unele ţări din UE dacă cineva îşi vinde casa sau apartamentul , întotdeauna utilizează parchetul din lemn ca argument de preţ, deci e o investiţie de viitor în valoarea casei tale.

4. Care credeti ca vor fi provocarile pietei in Romania pe domeniul pardoselilor din lemn anul acesta? Va asteptati la schimbari majore fata de anul trecut?
R: Una din provocările pieţei anul acesta va fi creşterea costului materiei prime, ce va duce la creşterea preţului parchetului în 2016 şi anii ce urmează. Nu aşteptăm alte schimbări majore comparativ cu anul trecut, o creştere normală a vânzărilor pentru parchetul stratificat cu 1 lamelă, acesta fiind trendul pieţei.
3WG000240_Brillance_Molti_interior_full

5. Cat de important este marketingul online in strategia companiei Barlinek pe piata din Romania?
R: Trăim într-o lume ce se mişcă repede , ceea ce înseamnă că trebuie să folosim tehnologia care este cea mai potrivită acestor schimbari alerte. Aceste posibilităţi ne sunt date de catre internet care este disponibil peste tot şi tot timpul. Mulţumită internetului putem fi mai aprope de clienţii noştri şi le putem comunica mai uşor activităţile noastre. Acum câteva zile am început să activăm şi pe Facebook pe noua noastră pagină Iubim Lemnul, unde vom împartaşi idei interesante despre utilizarea lemnului şi multe interioare frumoase.
1W1000518_Touch_interior_full
6. Care sunt obiectivele Barlinek pentru perioada urmatoare in Romania? Ne asteptam la produse nou lansate?
R: Obiectivul nostru este promovarea produselor către clientul final, să le explicăm avantajele montării parchetului stratificat şi să îi convingem că Barlinek oferă cea mai bună variantă calitate-preţ. Ca de obicei ne vom susţine partenerii de afaceri în activităţi de marketing şi training de produse. În acest an vom actualiza colecţia premium Tastes of Life cu decoruri noi şi modern. Intenţionăm să mărim gama de produse ale colecţiei făcute manual Jean Marc Artisan.
Jean_Marc_Artisan_ROMANTIQUE

PROMO